tisdag 8 juli 2014

Näsor och armhålor

Haha, min kompis kommentar när jag berättade om nässprejen alltså.
"Aah, okej. Men ... hur ska du ta den? I näsan, eller... ?

Kanske inte helt obefogad undran i och för sig, med tanke på att näsan kanske inte är det första område man tänker på när man hört ordet äggstockar.

Denna samma, kära, vän kläckte förresten ur sig en annan skön kommentar tidigare.

När jag berättade att jag och maken skrattat åt det bisarra i om han skulle gjort spermaprovet hemma, så hade han varit tvungen att runka i hallen och ha sperman i armhålan (underförstått: i en burk) och köra i ilfart till Falun för att den inte skulle hinna bli gammal, så blev hon tyst en stund innan hon undrade "Men alltså, ska han spruta i en armhåla?".
Oj, som vi skrattade när hon insåg hur ologiskt det vore. Ibland råkar man prata lite fortare än man tänker. Händer även de bästa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina