lördag 1 november 2014

Lutinushumor

Alltså ... den när man glömmer sin eftermiddagslutinus hemma och får köra från jobbet med plattan i botten för att hinna hem i okej tid. Då skulle man inte vilja bli stoppad av polisen. "Men, men, men ... jag måste hem till min ehm ... musmedicin!". Det sistnämnda har inte hänt och kommer inte heller att hända, då jag proppat skrivbordslådan full med medicin.

 Nu är det bara några dagar kvar med den där förbannade lutinusen. Hurra, hurra! Ännu mer, försiktigt förvisso men ändå, hurra: ruvardag 16 och ingen mens än så länge.

6 kommentarer:

  1. Hahaha, skulle vilja se polisens min i den situationen ;-) Håller tummarna för att mensen inte kommer på många månader till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa, jag håller mina tummar så de nästan blir blå! :)

      Radera
  2. Hoppas att du slipper mensen på länge och att ni får ett plus på stickan!

    SvaraRadera
  3. följt dig i något halvår (har själv kämpat för att få till nuvarande graviditet) och hoppas så att det är er tur nu! Det känns som det! Hoppas du hör av dig när du orkar. När är testdag?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, grattis!! Jag kommer att hålla er uppdaterade. Men jag har närstående som läser bloggen och vill därför inte skriva ut testdag förrän de vet svaret :)

      Radera

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina