lördag 7 mars 2015

Jag gjorde det!

Hurra! Jag lyckades ta sprutan själv. Tobias filmade, men det blev lite långt och flummigt så jag tror den går till familjealbumet direkt. Hehe. Men vi får väl se till att göra nån ny film för bloggen, är ju ett gäng sprutor kvar!

Jag googlade lite på ofrivillig barnlöshet tidigare i kväll och stötte på denna artikel. Bblat är en systertidning till tidningen där jag jobbar, kul att de uppmärksammat ämnet! Paret i reportaget, Kajsa och Eddie, är också med i en bok som jag varmt rekommenderar blivande ivf:are att läsa, Mellan hopp och förtvivlan heter den. Där berättar de och ytterligare några par sin historia. Hög igenkänningsfaktor och så får man även en del praktiskt information om ivf, tydligt och enkelt trots att ämnet är så pass svårt som det är. Jag har berättat om den en gång tidigare, då hade jag precis köpt den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina