tisdag 2 februari 2016

Musik om ofrivillig barnlöshet

Jag har inte hunnit lyssna så mycket på låtarna ännu men Mikael Herrström mejlade mig och tipsade om en skiva han släppt, där flera av låtarna handlar om ofrivillig barnlöshet. Om du klickar på hans namn kommer du till en intervju med honom i DN. Skivan heter A No Family Affair och finns på Spotify.

Jag har bara lyssnat lite, haft den i bakgrunden, inte lyssnat "på riktigt". Men det är lugn, skön musik och så är förstås det som tilltalar mig innan jag hört texterna ordentligt att det går att nå ut med det tabubelagda ämnet på många olika sätt.

Tack för tipset, Mikael. Och tack för musiken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina