onsdag 24 februari 2016

Nytta och nöje

Så många fina hejarop och kramar när man behöver det som bäst. Tack för alla peppande kommentarer till förra inlägget! Det värmer.

Jag har hittat två andra sätt att fördriva tid i väntans tider:
1. Spela vansinnigt beroendeframkallande The Sims 3 (älskar't!)
2.  Bli fackligt aktiv igen. Tidskrävande - ja, då jag tagit på mig rollen som "högsta hönset" i det lokala distriktet. Men det är ju både roligt och intressant!

Så nu har jag gott om både nytta och nöje att fördriva tid och tankar i.

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra plan! Också varit och är facklig engagerad. Passa på innan barn med lite extra hobby som de säger ;) hehe Jag kan rekommendera blomsterkurs i att binda blommor! Så kul, avkopplande och kreativt!! :) lärde mig massor! Och terapi för själen att få vara kreativ och skapa med händerna ( speciellt när man har ett kontorsjobb) Gick grund och fortsättning :) även gått yoga och mindfulness förra hösten. Att träna funkar alltid också ;) Det gäller att hålla sig lite sysselsatt med sånt msn gillar, välmående! Sen kommer man väl kunna göra saker när man har barn med, kanske inte lika ofta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hm, blomsterkurs lät ju inte så tokigt. Tack för tipset! Kanske läge att snegla på nån trädgårdakurs :)

      Radera

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina