lördag 6 februari 2016

Till vår superhjälte

Tre tröjor inköpta på Lindexrea igår. Får se om det blir något för vårt barn att växa i, eller något för vårt barns föräldrar att ge bort ... Den randiga tröjan tyckte Tobias såg ut som något han skulle kunnat köpt till sig själv, ja förutom storleksmässigt då ... Det tyckte jag var roligt, för det var lite så jag tänkte också när jag hittade den. Då ska vi bara hitta en tillräckligt många storlekar större då så att han kan matcha vår "Minitobias".






6 kommentarer:

  1. Så fina ��. Den randiga var verkligen en mini Tobias tröja.

    SvaraRadera
  2. Åh så fina!
    Jag är verkligen sugen på att börja köpa lite kläder men tycker att det är så svårt när vi vet varken kön eller ålder. I en del länder kan man ju i alla fall ana vilket kön barnet kommer att ha med i Sydafrika verkar det vara mer osäkert. Spännande!

    Hur har ni tänkt med storlekar och så?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var de!
      Vi har mest köpt kläder (och leksaker) för en tvååring eller treåring. Det har ju inte blivit jättemycket grejer, men vi tänker att där ökar sannolikheten för att kläderna passar nån gång :)

      Ingen av oss har köpt nån klänning. Men det har blivit en del kläder som en del kanske ser mer som "pojkkläder" men som vi ser passar både pojke och flicka.

      Radera
  3. så super gulliga kläder

    Jag minns hur man stod i spegel och njöt av kläderna efter att mina adoptivföräldrar fått mig att förstå att det vara bara mina egna kläder
    På barnhemmet så delade man på kläderna som fanns så jag var van att dela så att känslan av få helt egna den var helt enorm och det är en känsla som jag aldrig kommer glömma

    ha en bra dag
    mvh adopterad från Peru

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vilken känsla. Så svårt för en annan, som dessutom varit ensambarn, att förstå hur det ska kännas.
      Tack för att du delar med dig.

      Hoppas att du haft en fin dag!

      Radera

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina