lördag 5 mars 2016

Dagens fundering

Tänk att om prick två veckor har vi väntat i fem månader. Pampigt, känner jag på något sätt. Fyra månader låter rätt mesigt i jämförelse. Fem månader, alltså. Jag blir nästan lite rak i ryggen och erfaren på något sätt. Vet inte riktigt, Nervvraket jag känt mig som i några veckor börjar sakta lappas ihop tror jag. Det kommer väl hinna vara så i några vändor.

Jag måste komma ihåg att läsa ut månadens bok. Den har legat obläddrad i veckor, men det är bara några kapitel kvar.

I dag beställde Tobias den här boken i lokala bokaffären. Den blir riktigt intressant att läsa. Carolina Skyldberg som skrivit Adoption: låta själen läka är adopterad från Colombia och berättar om återresan hon gjorde, då hon träffade sin biologiska mamma. Jag tror att boken släpptes bara för några dagar sedan, en bekant tipsade om den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina