fredag 16 december 2016

En blooper

Pekboken, USB-stickan (som vi hoppas inte kommer bort och hamnar på nån julfest hos Postnord) och pappren om att vi dyrt och heligt lovar att återrapportera och så där skickades igår mot Öjebyn och Barnens Vänner. Skönt! Vi insåg på torsdagsmorgonen att vi behövde ha vittnen till våra underskrifter, så det var bara att bege sig mot Tobias jobb för att häcka och haffa de två första.

Som jag sagt tidigare kommer jag inte bjuda på att visa barnsångerna. Men en blooper, imponerande nog vår enda, kan ni få.


2 kommentarer:

  1. :) hehe, jag hade rätt många blopers och fnissattacker. Tror inte jag skulle passa som skådespelare. La upp en på min sida med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Ingen skådis här heller. Tur det finns andra jobb, hehe.

      Radera

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina