måndag 11 september 2017

Jumboplatsen på prioriteringslistan

Det här med att vara den som är hemma, alltså ... Jag prioriterar mig själv sist. Det är Weijan först, givetvis. Sedan är det matlagningen, städningen, kaffedrickandet (ok, det är ju mest för mig men mycket för att fungera före 06 och framåt), toalettbesöken, lugn och ro (vilket oftast är "internet" och serietittande med maken), städningen igen, räkningarna ... och långt där nere på listan någonstans kommer hygienen.

Jag när jag ska försöka komma på när det egentligen var som jag duschade senast:


via GIPHY

... och när jag kommer på det:


via GIPHY

Tillägg: Just ja, sömnen kommer ju där någonstans mellan kaffedrickandet och toabesöken.

2 kommentarer:

  1. Jag läste lite bakåt i bloggen då jag är rätt ny här lock råkade hitta detta: http://vartfanarstorken.blogspot.se/2013/05/ett-litet-brev.html?m=0
    Tänk att du skrev så 2011 "någonstans i världen" och att det var Hanna ni längtade efter! Kanske något att visa henne när hon blir äldre <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen! :)
      Ja, jag är väldigt glad att jag skrev det där dagboksinlägget! Det kommer hon få se ❤

      Radera

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina