onsdag 19 augusti 2020

Inte vår fyraåring

Jag kan säga att första dagen på jobbet, i måndags, hoppade hjärtat till och adrenalinet började pumpa. 

På Facebook såg jag att Barnens Vänner lagt ut en text om att St Lucy letade efter en familj till en fyraårig flicka. Vår ansökan ligger ju hos BV och jag förstod att de inte glömt oss men kände ändå "Jag måste ringa! Tänk så skiljer det i alla fall nästan ett år mellan henne och Hanna?". 

Det visade sig handla om snarare ett halvår emellan, så det var inte vår tur ännu. Jag hoppas i alla fall att de hittar en lämplig och kärleksfull familj till flickan, förstås. Vi fortsätter vänta tålmodigt på vår blivande familjemedlem.

1 kommentar:

  1. Och han eller hon väntar på sin blivande fina familj.❤ /Farmor

    SvaraRadera

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina