måndag 7 september 2020

En annan viktig förberedelse

Ni som hängde med förra gången minns kanske att jag bestämde mig för att använda samma klänning på alla skype-samtal och sen hade den när vi träffade Hanna första gången. Hon tycker om när jag berättar om det och det är fortfarande en favoritklänning både för henne och mig. 
Så jag kör på samma tema nu tänkte jag! Denna gång tog jag inte nåt ur garderoben utan tänkte hitta något annat. Jag klickade hem två stycken från Beyond Retro. Den ena utesluter jag helt från Taiwan, skön men vilken årstid det än är kommer den bli alldeles för varm. Den andra tänkte jag först "Njaaa ... Åker med till Taiwan men är nog inte 'den' klänningen". Men ju mer jag bär den, desto mer som 'den' klänningen känns den. Ja, ni hör ju vad vi har att stå i.

1 kommentar:

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina