tisdag 14 oktober 2014

Ultraljuds-PS

I min iver att berätta om sprutorna för några timmar sedan glömde jag ju att skriva några korta rader om ultraljudet. Det gick okej. Jag är försiktigt optimistisk.

Man vill inte låta alltför otacksam mot sina äggstockar, men jag hade nog hoppats på fler blåsor. Det var en äggblåsa mer än förra gången. Nu har jag nio. När jag hade åtta, så ledde det till fyra ägg. Men jag hoppas förstås att det ska bli fler ägg nu även fast antalet äggblåsor är nästintill detsamma som vid förra försöket. Jag har berättat tidigare att kliniken hoppades att korta protokollet skulle generera i fler ägg för mig. På torsdag vet vi hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina