tisdag 1 juni 2021

Jo, han finns där

Filmerna har letat sig fram till Taiwan och förhoppningsvis snart också till lillebror. Vi fick två bilder på honom i dag. Åh, jag kan inte sluta titta. Jag tar fram bilden då och då, som för att se att jo, han finns där. Han ser glad och trygg ut. Sitter med sin lilla kropp på en (enorm) plaststol. Tittar in i kameran, vinkar och putar med pussmunnen.

Jag tror separationen från fosterfamiljen blir tuff, men tänker också att är han glad och trygg nu ökar förutsättningarna för att han ska kunna känna så i sin nya familj också. Sen har ju vi hela livet på oss att lära känna varandra, även om en trygg start i allt det turbulenta känns viktigt.

Jag fortsätter att hålla tankarna upptagna genom att baka. Och kolla Desperate Houseviwes (och så borde jag göra kinesiska-läxan också ...). Igår fyllde jag i så långt det gick i Alfreds fylla i-bok också.

1 kommentar:

  1. BEHÖVER DU ETT DRIVT LÅN EMAILL OSS NU FÖR DIN FASTLÅN
    (remy.credit111@gmail.com) whatsapp: +46769618757
    behöver du ett lån ??, Vad är dina finansiella behov? Vi ger ut lån från minst 1000kr till högst 100.000.000,00kr med behaglig varaktighet som sträcker sig från 1 till 50 år till en mycket reducerad ränta på 2%. Behöver du ett affärslån? Behöver du ett personligt lån? Vill du köpa en bil? Vill du refinansiera? Behöver du ett inteckningslån? Behöver du ett enormt kapital för att starta ditt affärsförslag eller utbyggnad? Har du tappat hoppet och tror att det inte finns någon väg ut och dina ekonomiska bördor fortfarande kvarstår? Tveka inte att kontakta oss för eventuellt affärssamarbete Kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com whatsapp: +46769618757 Vi har ett lån till dig

    SvaraRadera

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina