torsdag 12 augusti 2021

Att landa i läget

I dag har jag börjat landa i läget och något sånär börjat smälta den mentala tröskeln. 

När ett år övergår i nästa är det lätt att glömma mantrat "Ett par månader hit eller dit, vad påverkar det i långa loppet. Att det finns en bra tillfällig lösning för honom just nu och att rättsprocessen går rätt till är det viktigaste här och nu". Men det är ju så det är och jag ska försöka behålla min mentala hälsa och komma ihåg det.

Det underlättar att jag fokuserar lite på nätshopping. Matsmart samt födelsedagspresenter och julklappar till Hanna, så inte helt överstyr. Jag drömmer om en ursnygg shaved ice-maskin att göra shaved mango, vilket är riktiga Taiwanvibbar. Ska köpa den snart, behöver bara göra lite plats först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina