söndag 31 maj 2015

Till alla väntande mammor



I dag ger jag en liten bukett så här över internet till alla de fantastiska mammor som finns och funnits i min närhet. Mamma, svärmor, farmor, mormor … Men buketten går också till alla väntansmammor därute, som jag vet läser den här bloggen. Många av er tycker säkert som jag, att i dag är en jobbig dag att ens kika in på sociala medier, svämmas över av reklam och tidningsartiklar som handlar om moderskapet. Att påminnas extra om den långa väntan och längtan. Jag tänker på oss i dag, också.

Stor kram.

3 kommentarer:

  1. Den största och varmaste kramen skickar jag till dig min fina svärdotter. Snart blir det din dag också.

    SvaraRadera
  2. Åh så himla fint skrivet ❤️Väntansmamma är ett bra ord som jag kan identifiera mig med. Kram

    SvaraRadera

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina