tisdag 19 maj 2015

Vilka bloggar läser du?


Bara en liten notis, som vi tidningsfolks säger: Den som scrollar ner på sidan kan se några adoptionsbloggar som jag länkar till. Listan växer sig lite längre för varje vecka som går. Skriver du om adoption, eller har du ett bra tips på någon som gör det, så kommentera gärna!

En lösenordsskyddad blogg som jag tipsats om och sedan verkligen sträckläst är emiliskrypin. I så många avseenden var det som att läsa sina egna tankar och känslor. Ja, det hände sig då och då att jag tappade hakan för att det i så otroligt stor utsträckning var som att läsa om sig själv. En fantastisk skribent med många bra tips, i mitt tycke!

Som sagt, några andra exempel på adoptionsbloggar hittar ni längre ner, ni ser ju vartåt fingret pekar.

2 kommentarer:

  1. Glad att du gillade tipset! =) Stor kram, hoppas vi ses snart! Silvia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa! Superbra!
      Jag höll tummarna för att få se en glimt av dig i dag, men där gick jag bet :) Nu är det snart sommar, att styra upp en mysig picknick eller så vore inte så tokigt tycker jag. Kraaam!

      Radera

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina