tisdag 8 mars 2022

En prövande dag 3

När vi klev upp i dag var det som vanligt dags för att skicka kroppstemp ner till hotellreceptionen. Min temp var 37,1 och svaret tillbaka var nu för första gången. "Linas kroppstemperatur är för hög. Hur mår hon?". Jag svarade att det är normal temp för mig och fick tillbaka ett ok.

Sen var det nu dags för att självtesta oss. Jag hade en ganska bra muta till Hanna. Tack och lov, för hon var långt ifrån sugen på att testa sig. Hon fick också ta testet själv i näsan och skötte det galant även om vi hade lite skälvande minuter innan kontrollstrecket syntes. Utöver att skicka testen till hotellreceptionen så frågade jag vår myndighetsperson om hon också ska ha resultatet, det ville hon. Så här såg konversationen ut, apropå "layed back", lite annat än Blankett-Sverige, konstaterar vi.



2 kommentarer:

  1. Allt gott så långt iaf, härligt. Mina tankar är hos er. Väntar även jag på att ni snart ska få träffa er älskade son. ❤️❤️❤️❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara,underbara! Nu har jag två skräpplockare med mig till Gimodammen i sommar 🥰

      Radera

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina