torsdag 3 mars 2022

Ingen corona i sikte!

En fruktansvärd resfeber började smyga sig på vid 16-tiden, ungefär tre timmar efter PCR-testen. Jag hamnade i ett "Nä, nu måste jag åka och köpa lampor så vi kan byta ut dem som gått"-läge och gjorde så. Vid 19-tiden var resfebern olidligt fruktansvärd, rastlöshet och illamående, för att sedan stilla sig något vid 20-tiden när testresultaten kom tillbaka negativa! Puh, så skönt. Det är så många fler läskiga moment att dessutom hålla reda på än vid den första resan. 

Ett litet frågetecken kvarstår, vi har mejlat och frågat eftersom jag och Tobias fått två dokument men Hanna bara ett. Det känns som det inte kan vara några konstigheter att hinna lösa det om något saknas, skönt på det sättet att flyget går så pass sent. Vi får se vad de säger. Jag ringer direkt supporten öppnar också.

Nu får vi se hur många timmar sömn man skrapar ihop i natt och hur närvarande jag är på jobbet i morgon. Vi har kommit till sista dygnet på svensk mark! Äntligen!

3 kommentarer:

  1. Ja äntligen. Tänk om man bara kunde få trycka på en knapp....och ni var i Taiwan och upplever fina dagar tillsammans där. För att sedan få trycka på knappen igen, och ni va här hemma i Sverige med lilla Alfred ❤.Önskar nu att allt bara löper på.
    Vad jag kommer att sakna er här hemma. ❤❤❤❤

    SvaraRadera
  2. Åhh så spännande! Stort lycka till!!!
    Kram från Berith

    SvaraRadera

Tack!
Kommentarerna i denna blogg förhandsmodereras inte. Finner jag din kommentar olämplig så kommer den tas bort.

Vänliga hälsningar
Lina